Wniosek podatnika podatku rolnego o wydanie decyzji uprawniającej do zwrotu części podatku akcyzowego (druk w załączeniu) skłądamy w nieprzekraczalnym terminie w miesiącu lutym i w sierpniu danego roku podatkowego.
Załączniki:
1) Faktury zakupu oleju napędowego dołączone do wniosku:
a) składanego w lutym wystawione w okresie od sierpnia do stycznia roku podatkowego.
b) składanego w sierpniu wystawione od lutego do lipca roku podatkowego.
2) Zestawienie faktur (druk w zalączeniu) - w przypadku dużej ilości faktur.
Podatnik składa wniosek w pokoju nr 33 lub w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy i Miasta Grójec
Podatnik składa wniosek w pokoju nr 33 lub w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy i Miasta Grójec
Termin załatwienia sprawy: do 7 dni
1) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j.: Dz.U. z 2015r. poz. 613 z późn. zm.)
2) Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015r.. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz. U. z 2015r. poz. 2355)
W przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia – zażalenie za pośrednictwem tutejszego organu podatkowego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.
ZAŚWIADCZENIA:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025