Prowadzenie postępowań o wymeldowania

Wymagane dokumenty

Podanie - własnoręczny wniosek

Załączniki:
- odpis aktu własności, umowy najmu

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy i Miasta ul. Józefa Piłsudskiego 47, Wydział Spraw Obywatelskich, parter – pokój nr 14 w godzinach pracy urzędu, tel. 664 26 63

Opłaty

podanie – 10 zł.

Termin i sposób załatwienia

30 dni

Podstawa prawna

ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności /Dz. U. z 2015 roku poz. 388 z późniejszymi zmianami/.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji w ciągu 14 dni od daty doręczenie decyzji do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Grójec.

Inne informacje

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2021 10:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 283
26 stycznia 2022 08:02 (Rafał Markiewicz) - Aktualizacja danych sprawy.
22 października 2021 10:32 (Redaktor Ugim) - Utworzenie sprawy.