Prowadzenie postępowań o zameldowanie

Wymagane dokumenty

Podanie - własnoręczny wniosek

Załączniki:
- odpis aktu własności, umowy najmu

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy i Miasta ul. Józefa Piłsudskiego 47, Wydział Spraw Obywatelskich, parter – pokój nr 14 w godzinach pracy urzędu, tel. 664 – 26 – 63

Opłaty

podanie – 10 zł.

Termin i sposób załatwienia

30 dni

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Grójec.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2021 10:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 297
03 marca 2022 09:17 (Redaktor Ugim) - Aktualizacja danych sprawy.
22 października 2021 10:36 (Redaktor Ugim) - Utworzenie sprawy.