Zameldowania na pobyt czasowy trwający powyżej 3 miesięcy

Wymagane dokumenty

- wypełniony formularz dotyczący zameldowania
- akt własności, umowa najmu do okazania
- dowód osobisty

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy i Miasta ul. Józefa Piłsudskiego 47, Wydział Spraw Obywatelskich, parter - pokój nr 14 w godzinach pracy urzędu, tel. 48 664 26 63

Opłaty

Zaświadczenie wydawane jest na wniosek osoby i podlega opłacie skarbowej w wysokości 17zł

Termin i sposób załatwienia

- zameldowania osoby niepełnoletniej dokonuje przedstawiciel ustawowy
- rejestracja w ewidencji oraz wydanie potwierdzenia zameldowania ważne do czasu upływu terminu zameldowania
- dopełnienie obowiązku meldunkowego przez ustanowionego pełnomocnika

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności /Dz. U. z 2015 roku poz. 388 z późniejszymi zmianami/

Tryb odwoławczy

procedura odwoławcza nie występuje

Inne informacje

 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2021 11:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 264
26 stycznia 2022 08:08 (Rafał Markiewicz) - Aktualizacja danych sprawy.
03 listopada 2021 10:51 (Redaktor Ugim) - Aktualizacja danych załącznika.
22 października 2021 11:18 (Redaktor Ugim) - Dodanie załącznika.