Zgłoszenie o dokonanie wygaszenia zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Wydział Spraw Obywatelskich, pokój Nr 6 (parter),tel. 664 30 91 wew. 54
Złożenie wniosku w biurze obsługi interesanta (parter), odbiór decyzji dokonany osobiście przez wnioskodawcę (pokój Nr 6) w uzgodnionym przy składaniu wniosku terminie lub za pośrednictwem poczty.
Termin załatwienia sprawy. Do 14 dni
Ustawa z dnia 26 października 1982r. – o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst.jedn. Dz.U. z 2016r. poz. 487 ze zm.),
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Zezwolenie wygasa w przypadku:
Przedsiębiorca którego zezwolenie wygasło z przyczyn określonych w pkt.5, może wystąpić z I wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025