Numeracja porządkowa nieruchomości

Wymagane dokumenty

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku.

Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym.

Załączniki :
Dokument potwierdzający własność nieruchomości.

Dokument potwierdzający zakończenie budowy lub decyzję o pozwoleniu na budowę.

Kopia mapy z budynkiem będącym przedmiotem wniosku.

Miejsce złożenia dokumentów

Biuro Obsługi Interesanta

Wydział Gospodarki Nieruchomościami  pok. nr 3

 

Opłaty

Bez opłat za zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego.
17 zł za wydanie zaświadczenia o istniejącym numerze porządkowym.

Termin i sposób załatwienia

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2020r. poz. 2052 ze zm.)

2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U.  z dnia 2 lutego 2012r. poz. 125)

Tryb odwoławczy

Nie występuje

Inne informacje

Opis procedury
Zawiadomienie o nadanie numeru porządkowego.

Zaświadczenie o istniejącym numerze porządkowym.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2021 12:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 519
03 listopada 2021 09:54 (Redaktor Ugim) - Aktualizacja danych załącznika.
03 listopada 2021 09:54 (Redaktor Ugim) - Aktualizacja danych załącznika.
03 listopada 2021 09:53 (Redaktor Ugim) - Aktualizacja danych załącznika.