Odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne

Wymagane dokumenty

Wniosek o odszkodowanie.

Załączniki:
Odszkodowanie może zostać wypłacone osobie, która wykaże się i załączy do wniosku:
1/ tytuł własności do nieruchomości będącej przedmiotem wniosku przed dniem, w którym decyzja o podziale nieruchomosci stała sie ostateczna;
2/ nr rachunku bankowego będącego wlasnością wnioskodawcy.

 

 

Miejsce złożenia dokumentów

Biuro Obsługi Interesanta

Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok. nr 2

Opłaty

Zwolnione z opłaty skarbowej

Termin i sposób załatwienia

Bez zbędnej zwłoki w przypadku  środków finansowych w budżecie gminnym lub po zaplanowaniu ich w budżecie gminnym.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami – art. 98 ust.3 ustawy (tekst jednolity – Dz. U. z 2020r. poz. 1990 ze zm.)

Tryb odwoławczy

W przypadku braku porozumienia – wniosek do Starostwa Powiatowego w Grójcu.

Inne informacje

Opis procedury
Negocjacje w sprawie kwoty i terminu odszkodowania mogące zakończyć się porozumieniem.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2021 12:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 344
25 października 2021 10:29 (Redaktor Ugim) - Aktualizacja danych sprawy.
25 października 2021 10:11 (Redaktor Ugim) - Aktualizacja danych sprawy.
22 października 2021 12:11 (Redaktor Ugim) - Utworzenie sprawy.