Wydawanie zaświadczeń potrzebnych do zawarcia małżeństwa wyznaniowego (konkordatowego)

Wymagane dokumenty

  • dowody osobiste

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Stanu Cywilnego
05-600 Grójec, Plac Wolności 2 (budynek Ratusza)
tel. : 48 664-80-15
Adres do korespondencji: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47

Opłaty

oplata skarbowa w wysokości 84 zł na konto Urzędu sporządzajacego akt małżeństwa.

W przypadku ślubu na terenie gminy Grójec:

Opłatę skarbową wnosi się na konto: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu,

Nr rachunku: 64 1240 5703 1111 0000 4901 3690

Opłatę można również uiścić w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu ul. Józefa Piłsudskiego 47 lub u inkasenta w Banku Spółdzielczym w Grójcu ul. Jatkowa 3

Termin i sposób załatwienia

Dokumenty należy złożyć osobiście u kierownika USC.

Termin ustalany indywidualnie z nupturientami.

Podstawa prawna

art. 81 prawo o aktach stanu cywilnego oraz art. 4 Kodeksu
rodzinnego i opiekuńczego (Dz.U.z 1964r Nr 9,poz.59 z późn.zm.)

Tryb odwoławczy

nie dotyczy

Inne informacje

ważność zaświadczeń - 6 miesiące od daty wydania

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2021 12:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 393
03 listopada 2021 11:05 (Redaktor Ugim) - Aktualizacja danych załącznika.
25 października 2021 09:41 (Redaktor Ugim) - Dodanie załącznika.
25 października 2021 09:41 (Redaktor Ugim) - Aktualizacja danych sprawy.