Wniosek o zatwierdzenie podziału nieruchomości – złożony przez osobę, która ma w tym interes prawny tj. właściciela, współwłaścicieli, użytkownika wieczystego.
Załączniki :
*Odpis księgi wieczystej lub oświadczenie przedstawiające aktualny stan wpisów w księdze wieczystej założonej dla nieruchomości objętej wnioskiem, lub inny dokument własności. Składający oświadczenie jest zobowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Biuro Obsługi Interesanta
Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok. nr 2
Zwolnione z opłaty skarbowej
Do 30 dni
1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami – art. 96 ustawy (tekst jednolity – Dz. U. z 2020r. poz. 1990 ze zm.)
2. Rozporządzenie Rady Ministrów dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2863 z 2004r.)
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Radomiu
Opis procedury:
Decyzja zatwierdzająca podział nieruchomości
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025