Wydział Inwestycji

Stanowiska

Naczelnik

Z-ca Naczelnika

Główny Specjalista

Inspektor

urlop wychowawczy

Główny Specjalista

Inspektor

Do zadań Wydziału należy w szczególności:

1. Przygotowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych:
2. organizowanie procesu budowy, zapewnienie przygotowania dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę, zapewnienie ustanowienia nadzoru,
a) sprawowanie kontroli nad prawidłową realizacją budowy, rozliczenie budowy i po jej zakończeniu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
b)Przeprowadzanie przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, i prowadzenie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw,
3. Prowadzenie spraw dot. realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie wspierania inicjatyw społecznych,
4. Planowanie budowy i modernizacji dróg na terenie gminy,
5. Współdziałanie z jednostkami powiatowymi i wojewódzkimi w zakresie budowy, modernizacji dróg na terenie gminy,
6. Prowadzenie ewidencji gminnych dróg i drogowych obiektów mostowych,
7. Prowadzenie remontów cząstkowych dróg i chodników na terenie miasta i gminy oraz prowadzenie spraw dotyczących oznakowania dróg,
8. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic i drogowych obiektów mostowych,
9. Wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.
10. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.
11. Pozyskiwanie informacji na temat źródeł finansowania i możliwości współfinansowania realizacji zadań i inwestycji gminy przy współudziale środków zewnętrznych,
12. Przygotowywanie i wypełnianie wniosków o przyznanie zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań i inwestycji gminnych oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie przy współpracy z innymi wydziałami urzędu a także prowadzenie rozliczeń w tych sprawach,
13. Prowadzenie spraw w zakresie utrzymania czystości w mieście w tym zlecanie, nadzór i rozliczanie zleconych prac,
14. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy oraz ulic w mieście,
15. Prowadzenie spraw zieleni miejskiej w tym pielęgnacji zieleni miejskiej, nowych nasadzeń, utrzymanie parku miejskiego i zlecanie prac w tym zakresie oraz ich nadzorowanie i rozliczanie,
16. Wykonywanie zadań należących do kompetencji gminy w zakresie gospodarki odpadami oraz nadzór nad zrekultywowanymi składowiskami odpadów,
17. Wydawanie decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów,
18. Organizowanie sprawowania opieki nad miejscami pamięci narodowej w tym także grobami i cmentarzami wojennymi,
19. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą kotłowni i sieci cieplnej oraz planowanymi remontami sieci cieplnej.
20. Prowadzenie spraw dotyczących zmian stanu wody na gruncie ze szkodą dla gruntów sąsiednich zgodnie z ustawą Prawo wodne
21. Zbieranie informacji od osób fizycznych o wykorzystywaniu wyrobów zawierających azbest

Dokumenty

Zarzadzenia, obwieszczenia i informacje

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Wykonywane sprawy

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 października 2021 10:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 3968
24 czerwca 2025 08:34 (Rafał Markiewicz) - Aktualizacja danych stanowiska: Inspektor.
24 czerwca 2025 08:34 (Rafał Markiewicz) - Dodanie stanowiska: Inspektor.
24 czerwca 2025 08:33 (Rafał Markiewicz) - Dodanie stanowiska: Podinspektor.