Zespół ds. obsługi Rady Miejskiej

Stanowiska

Główny Specjalista

Podinspektor

Do zadań Wydziału należy w szczególności:

1. Zapewnienie warunków organizacyjnych i obsługa administracyjna sesji Rady oraz posiedzeń jej Komisji,
2. Sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń Komisji Rady,
3. Organizowanie współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy,
4. Inne czynności związane z obsługą Rady zlecane przez Burmistrza,
5. Prowadzenie rejestru uchwał Rady i zbioru przepisów gminnych dostępnych do powszechnego wglądu,
6. Ewidencjonowanie wniosków i interpelacji radnych,
7. Prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli,
8. Prowadzenie spraw dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi w tym także udzielania dotacji na wspieranie lub powierzanie wykonywania zadań własnych gminy w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
9. Wysyłanie do publikacji aktów prawa miejscowego i informowanie kierowników realizujących ich postanowienia o publikacji.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 października 2021 10:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 1255
29 sierpnia 2024 15:35 (Rafał Markiewicz) - Dodanie stanowiska: Podinspektor.
29 sierpnia 2024 15:35 (Rafał Markiewicz) - Dodanie stanowiska: Inspektor.
08 stycznia 2024 11:22 (Rafał Markiewicz) - Zmiana danych jednostki.