ZARZĄDZENIE Nr 176/2011
Burmistrza Gminy i Miasta Grójec
z dnia 23 listopada 2011 roku.
W sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej.
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości / Dz.U. z 2002 roku nr 76, poz. 694 ze zmianami, Zarządzam co następuje:
§1.
Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1. Przewodniczący – Jolanta Trzaska
2. Członek – Karol Biedrzycki
3. Członek – Agnieszka Michalak
do dokonania spisu z natury mienia ruchomego oraz środków trwałych z wyłączeniem gruntów i budynków w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu.
§2.
Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1. Przewodniczący – Maciej Półtorak
2. Członek – Karol Biedrzycki
3. Członek – Rafał Markiewicz
do dokonania spisu z natury sprzętu komputerowego w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu.
§3.
Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1. Przewodniczący – Małgorzata Bazyl
2. Członek – Krystyna Bajera
3. Członek – Grażyna Centkowska
do dokonania inwentaryzacji metodą weryfikacji gruntów i budynków w Gminie Grójec oraz udziałów w spółkach.
§4.
Komisje pracować będą w terminie od 23.11.2011 roku do 12.01.2012 roku.
§5.
Arkusze spisowe Przewodniczący Komisji pobiorą od Skarbnika Gminy.
§6.
Po dokonaniu spisu z natury Komisje dokonają porównania stanu faktycznego , wynikającego z przeprowadzonego spisu ze stanem wynikającym z zapisów w księgach i wyjaśnią ewentualne różnice między stanem rzeczywistym , a stanem
w urządzeniach księgowych.
§7.
Kompletny materiał z inwentaryzacji Komisje przedłożą Burmistrzowi Gminy i Miasta Grójec.
§8.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy.
§9.
Niniejsze Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
/ - - - - - - - - - - - /
Jacek Stolarski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025