ZARZĄDZENIE nr 97/10
Burmistrza Gminy i Miasta Grójec
z dnia 17.09.2010 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na Wybudowanie garażu dla potrzeb OSP na działce Nr 97/1 w Pabierowicach gm. Grójec
Na podstawie art. 19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2004 r., nr 19, poz. 177) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuje się komisję przetargową do oceny i wyboru ofert na Wykonanie prac remontowych Wybudowanie garażu dla potrzeb OSP na działce Nr 97/1 w Pabierowicach gm. Grójec
w następującym składzie:
Janusz Gaweł - Przewodniczący
członkowie:
Dariusz Iwanczyk
Krzysztof Furmański
Marek Gora – sekretarz (osoba prowadząca sprawę)
§ 2
Komisja dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia wymienionego w § 1.
§ 3
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2004 r., nr 19, poz. 177) i Regulaminem pracy komisji.
§ 4
Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
W terminie do 30.09.2010 r. dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy.
§ 5
Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§ 6
W przypadkach w których wymagana jest wiedza specjalistyczna, dopuszcza się udział w składzie komisji, lub jako ekspertów osoby spoza pracowników Zamawiającego.
§ 7
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Burmistrza.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania
Burmistrz
/ - - - - - - - - - - - /
Jacek Stolarski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025