Zarządzenia Burmistrza

ZARZĄDZENIE nr 180/9 Burmistrza Gminy i Miasta Grójec z dnia 15.10.2009 r. w sprawie określenia stanowisk i prac zleconych w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych

ZARZĄDZENIE nr 180/9

Burmistrza Gminy i Miasta Grójec

z dnia 15.10.2009 r.

w sprawie określenia stanowisk i prac zleconych w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych

§1

Na podstawie art. 26 pkt 1 Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie infor­macji niejawnych (Dz. U. Nr 11 póz. 95 z późn. zm.) określam stanowiska służbowe w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu, z którymi może łączyć się dostęp do informacji nie­jawnych oznaczonych klauzulą:
"P O U F N E"

Lp. Komórka organizacyjna Stanowisko służbowe/ rodzaj pracy zleconej
1 Urząd Gminy i Miasta Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
2 Urząd Gminy i Miasta Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Grójec
3 Urząd Gminy i Miasta Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Grójec
4 Wydział Organizacyjny Sekretarz Gminy - Naczelnik Wydziału
5 Wydział Organizacyjny Stanowisko ds. informatycznych
6 Wydział Spraw Obywatelskich Naczelnik Wydziału (na stałe zastępuje kierownika kancelarii tajnej)
7 Wydział Spraw Obywatelskich

Stanowisko ds. wojskowych i obrony cywilnej

8 Pion Ochrony Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych - Kierownik Pionu Ochrony
9 Pion Ochrony Kierownik kancelarii tajnej
10 Pion Ochrony Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego
11 Pion Ochrony Komendant ochrony fizycznej
12 Samodzielne stanowisko Informatyk
13 Samodzielne stanowisko Audytor wewnętrzny
14 Praca zlecona Pomoc prawna
15 Praca zlecona Konserwacja urządzeńłączności telefonicznej
16 Praca zlecona Konserwacja urządzeń systemów alarmowych

"Zastrzeżone"

Lp. Komórka organizacyjna Stanowisko służbowe/ rodzaj pracy zleconej
1 Wydział Organizacyjny Stanowisko ds. kadrowych i archiwum
2 Wydział Organizacyjny Stanowisko ds. kancelaryjnych i sekretariatu
3 Wydział Organizacyjny Stanowisko ds. kancelaryjnych - Biuro Obsługi Interesanta
4 Wydział Organizacyjny Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej
5 Wydział Organizacyjny Stanowisko ds. promocji gminy
6 Wydział Budżetowy Skarbnik Gminy - Naczelnik
7 Wydział Budżetowy Zastępca Skarbnika Gminy Stanowisko
8 Wydział Budżetowy Stanowisko ds. księgowości budżetowej
9 Wydział Podatków i opłat Naczelnik Wydziału
10 Wydział inwestycji i gospodarki przestrzennej Naczelnik Wydziału
11 Wydział Spraw Obywatelskich Stanowisko ds. ewidencji ludności
12 Wydział Spraw Obywatelskich Stanowisko ds. wydawania dowodów osobistych
13 Wydział Gospodarki NIeruchomościami Naczelnik Wydziału
14 Wydział Ochrony Środowiska Naczelnik Wydziału
15 Urząd Stanu Cywilnego Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
16 Urząd Stanu Cywilnego

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu

17 Urząd Stanu Cywilnego Stanowisko ds. sporządzania aktów zgonów
18 Urząd Stanu Cywilnego Stanowisko ds. wprowadzania aktów stanu cy­wilnego do systemu informatycznego
19 Wydział Ewidencji Gospodarczej Naczelnik Wydziału
20 Dział obsługi Operator urządzeń powielających

§2

Warunkiem zachowania stanowisk s łużbowych wymienionych w § 1 lub ubieganie się o nie, jest dobrowolne poddanie się "postępowaniu sprawdzającemu" mającemu na celu ustalenie, czy osoba sprawdzana daje rękojmię zachowania tajemnicy.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

§4

Traci moc Zarządzenie nr 33/09 Burmistrza Gminy i Miasta Grójec z dnia 17 marca 2009 roku w sprawie określenia stanowisk i prac zleconych w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych.

 

Burmistrz

/ - - - - - - - - - - - /

Jacek Stolarski

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 września 2023 11:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jakub Szymański
Ilość wyświetleń: 112
22 września 2023 11:26 (Jakub Szymański) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)