Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie nr 33/9 Burmistrza Gminy i Miasta Grójec z dnia 17.03.2009 roku w sprawie określenia stanowisk i prac zleconych w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych

Zarządzenie nr 33/9

Burmistrza Gminy i Miasta Grójec

z dnia 17.03.2009 roku

w sprawie określenia stanowisk i prac zleconych w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych

§1

Na podstawie art. 26 pkt 1 Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie infor­macji niejawnych (Dz. U. Nr 11 póz. 95 z późn. zm.) określam stanowiska służbowe w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu, z którymi może łączyć się dostęp do informacji nie­jawnych oznaczonych klauzulą:

"P O U F N E"

Lp.
Komórka organizacyjna
Stanowisko służbowe/rodzaj pracy zleconej
1
Urząd Gminy i Miasta
Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
2
Urząd Gminy i Miasta
Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Grójec
3
Urząd Gminy i Miasta
Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Grójec
4
Referat Organizacyjny
Sekretarz Gminy - Kierownik Referatu
5
Referat Spraw Obywatelskich

Kierownik Referatu (na stałe zastępuje kierownika kancelarii tajnej)

6
Referat Spraw Obywatelskich
Stanowisko ds. wojskowych i obrony cywilnej
7
Biuro Rady Miejskiej
Stanowisko ds. informatycznych
8
Pion Ochrony
Pełnomocnik do Spraw Ochrony Informacji Nie­jawnych - Kierownik Pionu Ochrony
9
Pion Ochrony
Kierownik kancelarii tajnej
10
Pion Ochrony
Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego
11
Pion Ochrony

Komendant ochrony fizycznej

12
Samodzielne stanowisko
Informatyk
13
Samodzielne stanowisko
Audytor wewnętrzny
14
Praca zlecona
Konserwacja urządzeń łączności telefonicznej
15
Praca zlecona
Konserwacja urządzeń systemów alarmowych

"ZASTRZEŻONE"

Lp.
Komórka organizacyjna
Stanowisko służbowe/rodzaj pracy zleconej
1
Referat Organizacyjny
Stanowisko ds. kadrowych i archiwum
2
Referat Organizacyjny
Stanowisko ds. kancelaryjnych i sekretariatu
3
Referat Organizacyjny
Stanowisko ds. kancelaryjnych - Biuro obsługi Interesanta
4
Referat Budżetowy
Skarbnik Gminy - Kierownik Referatu
5
Referat Budżetowy

Zastępca Skarbnika Gminy

6
Referat Budżetowy
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
7
Referat Finansowy

Kierownik Referatu

8
Referat Infrastruktury Tech­nicznej i Gospodarki Prze­strzennej

Kierownik Referatu

9
Referat Spraw Obywatelskich

Stanowisko ds. ewidencji ludności

10
Referat Spraw Obywatelskich

Stanowisko ds. wydawania dowodów osobistych

11
Referat Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa

Kierownik Referatu

12
Referat Gospodarki Komunal­nej
Informatyk
13
Urząd Stanu Cywilnego
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego Zastępca
14
Urząd Stanu Cywilnego
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
15
Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko ds. sporządzania aktów zgonów
16
Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko ds. wprowadzania aktów stanu cy­wilnego do systemu informatycznego
17

Referat do spraw Ewidencji Działalności Gospodarczej

Kierownik Referatu

18
Biuro Rady Miejskiej
Kierownik Biura Rady Miejskiej
19
Biuro Rady Miejskiej
Stanowisko ds. promocji gminy
20

Dział obsługi

Operator urządzeń powielających

§2

Warunkiem zachowania stanowisk służbowych wymienionych w § 1 lub ubieganie się o nie, jest dobrowolne poddanie się "postępowaniu sprawdzającemu" mającemu na celu ustalenie, czy osoba sprawdzana daje rękojmię zachowania tajemnicy.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

§4

Tracą moc:

ZARZĄDZENIE Nr 4/05 Burmistrza Gminy l Miasta Grójec z dnia 11 stycznia 2005 roku w sprawie określenia stanowisk w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu, na których może być wymagany dostęp do informacji niejawnych oraz

ZARZĄDZENIE Nr 12/07 Burmistrza Gminy l Miasta Grójec z dnia 2 lutego 2007 roku w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 4/05 Burmistrza Gminy i Miasta Grójec z dnia 11 stycznia 2005 roku w sprawie określenia stanowisk i prac zleconych w Urzędzie Gminy i Miasto w Grójcu, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych.

 

Burmistrz

/ - - - - - - - - - - - /

Jacek Stolarski

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 października 2023 11:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jakub Szymański
Ilość wyświetleń: 103
02 października 2023 11:32 (Jakub Szymański) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)