ZARZĄDZENIE nr 171/8
Burmistrza Gminy i Miasta Grójec
z dnia11.12.2008 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania w trybie zapytania o cenę na Zakup sprzętu komputerowego, części komputerowych i oprogramowania dla Urzędu Gminy i Miasta Grójec
Na podstawie art. 19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2004 r., nr 19, póz. 177) zarządzam co następuje:
§1
Powołuje się komisję przetargową do oceny i wyboru ofert na Zakup sprzętu komputerowego, części komputerowych i oprogramowania dla Urzędu Gminy i Miasta Grójec w następującym składzie:
Krzysztof Furmański - Przewodniczący
członkowie:
Rafał Markiewicz
Maciej Półtorak -sekretarz (osoba prowadząca sprawę)
§2
Komisja dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia wymienionego w § 1.
§3
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2004 r, nr 19, póz. 177) i Regulaminem pracy komisji.
§4
Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
W terminie do 15.12.2008 r. dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy.
§5
Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§6
W przypadkach w których wymagana jest wiedza specjalistyczna, dopuszcza się udział w składzie komisji, lub jako ekspertów osoby spoza pracowników Zamawiającego.
§7
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Burmistrza.
§8
Zobowiązuje się Komisję do zachowania pełnej tajności prac i sporządzonego przez nią protokołu.
§9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz
/ - - - - - - - - - - - /
Jacek Stolarski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025