Powołuje się komisję przetargową do oceny i wyboru ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją oczyszczalni ścieków dla miasta Grójca w następującym składzie:
1.Tadeusz Krzyżanowski - Przewodniczący
2. Jan Andrychowicz - Zastępca Przewodniczącego
członkowie:
3.Dariusz Iwańczyk
4.Krzysztof Furmański
5.Krystyna Jakubczyk -sekretarz (osoba prowadząca sprawę)
Komisja dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia wymienionego w § 1.
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych (tekst jednolity -Dz. U. Nr 119 z 1998r., poz. 773 z późn. zmianami).
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. W terminie do 10.11.2003r.dokona oceny ofert i wyboru oferenta.
3. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy.
Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji
W przypadkach w których wymagana jest wiedza specjalistyczna, dopuszcza się udział w składzie komisji ub jako ekspertów osoby spoza pracowników Zamawiającego.
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Burmistrza.
Zobowiązuje się Komisję do zachowania pełnej tajności prac i sporządzonego przez nią protokołu
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania
Burmistrz
/ - - - - - - - - - - - /
Jacek Stolarski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025