Obwieszczenia i ogłoszenia Burmistrza

OBWIESZCZENIE Nr WO.0050.108.2021 o wszczęciu postepowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

BURMISTRZ GMINY I MIASTA
                  GRÓJEC
              05-600 Grójec
            ul.  J. Piłsudskiego 47

Grójec, dn.11.08.2021r.

 

GP. 6733. 18. 2021. ID

 

OBWIESZCZENIE Nr WO.0050.108.2021

o wszczęciu postępowania w sprawie wydania

decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

     

           Na podstawie do art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2021r., poz.741 ze zmianami) oraz art. 61 § 4 kpa zawiadamiam, że na wniosek PGE Dystrybucja S.A. z siedziba w Lublinie ul. Garbarska 21a, 20-340 Lublin z dnia 16.06.2020r., zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmującej Budowę sieci elektroenergetycznej średniego napięcia (o napięciu znamionowym powyżej 1 kV) w miejscowościach  Marianów, Wola Krobowska i Słomczyn.

Wniosek obejmuje działki nr ewid. 72/3, 71, 79/1, 82, 81, 80/1 w miejscowości Marianów , nr ewid. 16/1, 43, 26/1, 80, 28/1 w Woli Krobowskiej oraz nr ewid. 368/27, 368/62 i 366/57 w miejscowości Słomczyn gm. Grójec.

 

Strony mogą zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu ul. Piłsudskiego 47 pokój nr 4 oraz zgłaszać ewentualne wnioski i zastrzeżenia w terminie 7 dni od daty dokonania obwieszczenia.

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania  administracyjnego, zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. daty ukazania się obwieszczenia na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej, od dnia 11 sierpnia 2021r.

 

BURMISTRZ

/ - - - - - - - - - - - /

Dariusz Gwiazda

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 (WE) /dalej rozporządzenie ogólne/ informuję, iż:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Grójec z siedzibą w Grójcu, przy ul. Józefa Piłsudskiego 47.

2. W Urzędzie Gminy i Miasta w Grojcu powołano Inspektora Ochrony Danych Panią Katarzynę Szurgot. W celu uzyskania informacji na temat przetwarzania Państwa danych można skontaktować się z Inspektorem : pod numerem telefonu  48 / 664 30 91 wew. 45 , lub na  adres email:  inspektor@grojecmiasto.pl;

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 pkt c rozporządzenia ogólnego w celu wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, w związku z wykonywaniem zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 293 ze zmianami).

4. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.

5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, i nie krócej niż przewidują to przepisy ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

6. Decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

7. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych , prawo ich sprostowania, oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.;

9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest: wymogiem ustawowym,  są Państwo obowiązani do ich podania a konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa. Dane osobowe w tym celu będą pozyskiwane zarówno od osoby której dane dotyczą jak i od innych organów administracji publicznej z centralnych rejestrów publicznych. W przypadku pozyskiwania danych od osoby której dane dotyczą

10.Nie przysługuje Państwu:

  •  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia ogólnego prawo do usunięcia danych osobowych;
  •  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia ogólnego;
  •  prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 rozporządzenia ogólnego, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.08.2021
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 października 2021 09:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 253
21 października 2021 09:39 (Redaktor Ugim) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)