BURMISTRZ GMINY I MIASTA GRÓJEC
ul. Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec
Grójec, 21.03.2022 r.
GP. 6733. 7. 2022 ID
OBWIESZCZENIE Nr WO.0050.54.2022
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania
decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie do art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2022r., poz.503) oraz art. 61 § 4 kpa zawiadamiam, że na wniosek Gminy Grójec z dnia 17.03.2022r., zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmującej Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Błękitnej w Kobylinie, na działce nr 71 w obrębie geodezyjnym 0012 Kobylin, gm. Grójec.
Strony mogą zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu ul. Piłsudskiego 47 pokój nr 4 oraz zgłaszać ewentualne wnioski i zastrzeżenia w terminie 7 dni od daty dokonania obwieszczenia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. daty ukazania się obwieszczenia na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej, od dnia 21 marca 2022r.
BURMISTRZ
Dariusz Gwiazda
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 (WE) /dalej rozporządzenie ogólne/ informuję, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Grójec z siedzibą w Grójcu, przy ul. Józefa Piłsudskiego 47.
2. W Urzędzie Gminy i Miasta w Grojcu powołano Inspektora Ochrony Danych Panią Katarzynę Szurgot. W celu uzyskania informacji na temat przetwarzania Państwa danych można skontaktować się z Inspektorem : pod numerem telefonu 48 / 664 30 91 wew. 45 , lub na adres email: inspektor@grojecmiasto.pl;
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 pkt c rozporządzenia ogólnego w celu wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, w związku z wykonywaniem zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 293 ze zmianami).
4. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, i nie krócej niż przewidują to przepisy ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6. Decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych , prawo ich sprostowania, oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.;
9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest: wymogiem ustawowym, są Państwo obowiązani do ich podania a konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa. Dane osobowe w tym celu będą pozyskiwane zarówno od osoby której dane dotyczą jak i od innych organów administracji publicznej z centralnych rejestrów publicznych. W przypadku pozyskiwania danych od osoby której dane dotyczą
10.Nie przysługuje Państwu:
Zamieszczono:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025