Zapytania ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE - Zamawiający - Gmina Grójec w związku koniecznością udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Grójec w sprawie przyjęcia „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130.000,00 zł netto”, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę: dostaw, usług, robót budowlanych w ramach zadania: Mechaniczne zamiatanie ulic utwardzonych na terenie miasta Grójec

WOŚ.7031.10.2021.PAF

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

Zamawiający - Gmina Grójec w związku koniecznością udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Grójec w sprawie przyjęcia „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130.000,00 zł netto”, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę:

 

dostaw, usług, robót budowlanych

 

w ramach zadania: Mechaniczne zamiatanie ulic utwardzonych na terenie miasta Grójec

 

1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na mechanicznym zamiataniu ulic utwardzonych na terenie miasta. Zamawiający przewiduje comiesięczne zamiatanie utwardzonych ulic na terenie miasta. Wykonawca realizował będzie zakres zadania na podstawie harmonogramu zamiatania ulic będącego załącznikiem do umowy oraz zgłoszeń dokonanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, dot. częstotliwości oczyszczania ulic utwardzonych na terenie miasta Grójec.

 

2. Termin realizacji zamówienia: 15.03.2021r – 15.11.2021r

 

3. Kryteria oceny ofert: cena 100%

 

4. Warunki płatność: Każdorazowo do faktury Wykonawca dołącza zestawienie wykonanych usług, faktura – przelew 30 dni

 

5. Inne istotne warunki zamówienia: Wykonawca oświadcza, że:

Znane mu są warunki techniczne, topograficzne i lokalizacyjne prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia,
Posiada środki techniczne niezbędne dla prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia,
Dysponuje odpowiednią liczbą osób i sprzętu dla terminowego wykonania przedmiotu zamówienia,
Odpowiada za szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, zarówno w trakcie ich realizacji jak i w wyniku zaniechania prac lub niewłaściwego ich wykonania,
W czasie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa,
w szczególności ustawy z dnia 14.12.2012r o odpadach (Dz. U. z 2020r poz. 797 ze zm.).

 

6. Sposób przygotowania oferty:

a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pismem czytelnym na druku „Formularz ofertowy”

b) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.

c) Na kopercie należy umieścić zapis: „Zapytanie ofertowe nr WOŚ.7031.10.2021.PAF

 

7. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 10.03.2021r do godz. 15 00 w formie:

a) pisemnej (osobiście, listownie) na adres:

Urząd Gminy i Miasta Grójec

ul. Józefa Piłsudskiego 47,

05-600 Grójec

b) w wersji elektronicznej na adres: urzad@grojecmiasto.pl

 

 

 

Zatwierdzam:

 

 

 

 

…………..……………………………………………..

(Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona)

 

 

 

Sporządziła: Inspektor Paulina Opala

tel. (48) 664 30 91 wew. 67

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2021
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2021 11:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 296
22 października 2021 11:44 (Redaktor Ugim) - Dodanie załącznika [formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 października 2021 11:44 (Redaktor Ugim) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)