Burmistrz
Gminy i Miasta Grójec
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Naczelnika
Wydziału Edukacji,
w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu
ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec
1. Wymagania niezbędne:
1. Spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1 i ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 poz. 530) określonych dla stanowisk urzędniczych,
2. Wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane zarządzanie oświatą,
3. Minimum 5 lat stażu pracy,
4. Znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa oświatowego, karty nauczyciela, finansów publicznych, administracji samorządowej,
5. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
2.Wymagania dodatkowe:
1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Doświadczenie w wykonywaniu podobnych zadań jak określone w ogłoszeniu,
3. Odpowiedzialność, umiejętność kierowania zespołem pracowników, inicjatywa, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista.
3. Główne obowiązki:
4.Warunki pracy:
- wejście główne do budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnością,
- brak windy na piętro budynku,
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca biurowa głównie przy komputerze,
- zatrudnienie w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.
- zatrudnienie od 1 czerwca 2022 roku.
5.Informacja dodatkowa:
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia 6% wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu nie został osiągnięty.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV /życiorys/,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów dotyczących stażu pracy i zatrudnienia,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U.2022 poz. 530)
- oświadczenie o treści: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie udostępnionych w dokumentacji rekrutacyjnej innych danych osobowych niż wymienione w art.221§ 1 Kodeksu Pracy, przez Burmistrza Gminy i Miasta Grójec, w celu postepowania rekrutacyjnego na stanowisko Naczelnika Wydziału”.
- oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Edukacji „ z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji można składać do 4 maja 2022 roku
- osobiście w Urzędzie Gminy i Miasta – Biuro Obsługi Interesanta,
- pocztą na adres : Urząd Gminy i Miasta w Grójcu ul. Józefa Piłsudskiego 47; 05-600 Grójec – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy i Miasta po terminie nie będą rozpatrywane.
Postępowanie przy naborze obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z wybranymi kandydatami.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej – Biuletyn Informacji Publicznej, www.grojecmiasto.bip.info.pl oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu.
Burmistrz
Dariusz Gwiazda
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025