Jednostki organizacyjne

Dyrektor Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grójcu tel./fax (048) 664 36 78 OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTORA DO SEKCJI KSIĘGOWOŚCI

Dyrektor Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Grójcu tel./fax (048) 664 36 78
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

INSPEKTORA DO SEKCJI KSIĘGOWOŚCI

 

      1. Wymagania niezbędne:

1. Spełnienie wymogów określonych  w art.6 ust. 1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1282 / określonych dla stanowisk urzędniczych,

2. Znajomość obsługi programu płacowego, /preferowany Xpertis/,

3. Wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne,

4. Co najmniej dwuletni staż w księgowości lub w dziale rachuby płac ,

5. Samodzielność,

6. Umiejętność pracy w zespole i w warunkach stresu.

 

2. Wymagania dodatkowe

     1.Znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych, 

     2.Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach finansów publicznych,        

     3.Umiejętność organizacji pracy,

     4.Podjęcie pracy na w/w stanowisku nie później niż w ciągu 30 dni od daty ogłoszenia wyników naboru.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1.Sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego,

2.Prowadzenie ewidencji oraz sporządzanie sprawozdań z  zakresu wynagrodzeń,

3.Prowadzenie rozliczeń z US oraz ZUS- obsługa programu PŁATNIK, 

4.Prowadzenie pogotowia kasowego, sporządzanie raportu kasowego,

5.Prowadzenie ewidencji środków trwałych.

 

       4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

           1.Miejsce pracy: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grójcu, 05-600  Grójec, Al. Niepodległości 6a.

           2.Praca 1 etat.

           3.Obsługa interesantów.

           4.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

           5.Zatrudnienie po spełnieniu formalności na okres 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia

              służby przygotowawczej dla osób, które nie były zatrudnione w jednostce samorządowej z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas określony lub nieokreślony.

      5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
          W grudniu 2021 r.  wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Grójcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.

 

   6. Wymagane dokumenty:

       1. napisany własnoręcznie list motywacyjny,

       2. własnoręcznie podpisane CV
       3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
       4. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
       5. kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
       6. kopie zaświadczeń, dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach (jeżeli kandydat posiada),
       7. własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata:
          a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania  z pełni praw publicznych,
          b) o nieskazaniu  prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
          c) o stanie zdrowia pozwalającym na objęcie stanowiska
          d) o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź   w przypadku jej prowadzenia, o profilu działalności  gospodarczej,
          e) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji,  

          f) o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji,  
 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonej i opisanej kopercie „Nabór na stanowisko inspektora w Sekcji Księgowości" w siedzibie Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej – Grójec ul. Niepodległości 6a w godzinach od 8 00 do 1500  lub przesłać drogą pocztową na wyżej wymieniony adres z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora w Sekcji Księgowości". Dokumenty należy składać do dnia 11 lutego 2022 r.  (w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień dostarczenia do urzędu – data nadania przesyłki nie ma znaczenia). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane!

Informacja o wyniku naboru  na wolne stanowisko urzędnicze, zostanie opublikowana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej na stronie www.grojecmiasto.pl i na tablicy ogłoszeń MGOPS i UG i M. 

Dodatkowych informacji o naborze udziela

- Izabella Socha tel. 48 664 36 78 wew. 42                                                    

Grójec, dn. 26.01.2022 r.

DYREKTOR MGOPSw Grójcu

Agnieszka Maroszek

     
     
     

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 stycznia 2022 10:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Markiewicz
Ilość wyświetleń: 528
26 stycznia 2022 10:36 (Rafał Markiewicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 stycznia 2022 10:36 (Rafał Markiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)