Dyrektor Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grójcu tel./fax (048) 664 36 78
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
INSPEKTORA DO SEKCJI KSIĘGOWOŚCI
1. Wymagania niezbędne:
1. Spełnienie wymogów określonych w art.6 ust. 1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1282 / określonych dla stanowisk urzędniczych,
2. Znajomość zagadnień z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,
3. Wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne,
4. Co najmniej dwuletni staż w księgowości,
2. Wymagania dodatkowe
1.Znajomość obsługi programu płacowego, /preferowany Xpertis /,
2.Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach finansów publicznych,
3.Umiejętność organizacji pracy,
4. Samodzielność,
5. Umiejętność pracy w zespole i w warunkach stresu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1.Sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego,
2.Prowadzenie ewidencji oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń,
3.Prowadzenie rozliczeń z US oraz ZUS- obsługa programu PŁATNIK,
4.Prowadzenie pogotowia kasowego, sporządzanie raportu kasowego,
5.Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.Miejsce pracy: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grójcu, 05-600 Grójec, Al. Niepodległości 6a.
2.Praca 1 etat.
3.Obsługa interesantów.
4.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
5.Zatrudnienie po spełnieniu formalności na okres 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej dla osób, które nie były zatrudnione w jednostce samorządowej z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas określony lub nieokreślony.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W grudniu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Grójcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,wynosił więcej niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1. napisany własnoręcznie list motywacyjny,
2. własnoręcznie podpisane CV
3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
5. kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
6. kopie zaświadczeń, dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach (jeżeli kandydat posiada),
7. własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata:
a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) o stanie zdrowia pozwalającym na objęcie stanowiska
d) o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź w przypadku jej prowadzenia, o profilu działalności gospodarczej,
e) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji,
f) o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonej i opisanej kopercie „Nabór na stanowisko inspektora w Sekcji Księgowości" w siedzibie Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej – Grójec ul. Niepodległości 6a w godzinach od 8 00 do 1500 lub przesłać drogą pocztową na wyżej wymieniony adres z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora w Sekcji Księgowości". Dokumenty należy składać do dnia 04 marca 2022 r. (w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień dostarczenia do urzędu – data nadania przesyłki nie ma znaczenia). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane!
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zostanie opublikowana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej na stronie www.grojecmiasto.pl i na tablicy ogłoszeń MGOPS i UG i M.
Dodatkowych informacji o naborze udziela
- Izabella Socha tel. 48 664 36 78 wew. 42
Grójec, dn. 18.02.2022 r.
Dyrektor MGOPS w Grójcu
Agnieszka Maroszek
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025