Jednostki organizacyjne

ZAPO - OGŁOSZENIE O NABORZE NA ZASTĘPSTWO NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOSCI PRACOWNIKA DO SPRAW PŁAC I KSIEGOWOŚCI Nr 1/2024

OGŁOSZENIE O NABORZE NA ZASTĘPSTWO NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOSCI

PRACOWNIKA DO SPRAW PŁAC I KSIEGOWOŚCI

Nr 1/2024

Dyrektor Zespołu Administracyjnego Placówek Oświatowych Gminy Grójec ogłasza nabór na zastępstwo:

1. Nazwa i adres jednostki: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych Gminy Grójec, ul. Laskowa 8, 05-600 Grójec

2. Nazwa stanowiska urzędniczego: starszy specjalista do spraw płac i księgowości

3. Liczba lub wymiar etatu: 1.

I. Wymagania niezbędne:

1.  wykształcenie wyższe (ekonomiczne; jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia podyplomowe) i co najmniej 2 letnią praktykę na podobnym stanowisku lub wykształcenie średnie (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła zawodowa o kierunku rachunkowości) i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa.

2. posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych);

3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5. nieposzlakowana opinia, rzetelność, zaangażowanie.

Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagania dodatkowe:

1.  preferowane wykształcenie: finanse i rachunkowość;

2. znajomość zasad rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych;

3.  znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:

ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,

ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych,

ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela,

ustawy z dnia 8 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

ustawy z dnia 8 marca 1992 r. o samorządzie gminnym,

4. dobra znajomość obsługi komputera ( m.in. program Word, Excel, znajomość pakietu MS  OFFICE,  przeglądarek  internetowych),  umiejętność  obsługiwania  urządzeń biurowych;

5. uprzejmość i życzliwość;

6. umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność;

7. odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;

8. odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy;

9.umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.

II.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    Sporządzanie list płac i zestawień płacowych dla nauczycieli, administracji i obsługi placówek oświatowych na podstawie stosownych dokumentów;

2.    Sporządzanie list wypłat i przelewów;

3.    Naliczanie i wprowadzanie do programu płacowego godzin ponadwymiarowych;

4.    Rozliczanie zwolnień lekarskich, prowadzenie kart zasiłkowych;

5.    Nanoszenie wszelkiego rodzaju potrąceń i dodatków na podstawie stosownych wykazów;

6.    Bieżące kontrolowanie naliczonych wynagrodzeń;

7.    Obsługa programów księgowo-płacowych w tym: QNT System;

8.    Przygotowanie sprawozdania o średniorocznym wynagrodzeniu nauczycieli;

9.    Prowadzenie rozliczeń z US, ZUS, PFRON;

10.  Wydawanie zaświadczeń pracownikom o wysokości zarobków;

11.    Współudział przy wydawaniu dokumentów dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę;

12.    Sporządzanie sprawozdań dla potrzeb statystycznych i innych;

13.    Rozliczanie umów zleceń;

14.    Prowadzenie rocznych rozliczeń podatkowych (PIT-11, PIT-4R)

15.    Prowadzenie PPK dla pracowników ZAPO i obsługiwanych jednostek;

16.    Prowadzenie obsługi finansowo – księgowej ZFŚS ZAPO i obsługiwanych jednostek;

17.    Sporządzanie list płac i zestawień płacowych dla pracowników ZAPO;

18.    Prowadzenie spraw socjalnych ZAPO;

19.    Bieżąca współpraca z jednostkami obsługiwanymi;

20.    Wykonywanie innych, nie wymienionych wyżej zadań zleconych przez Dyrektora ZAPO.

III. Warunki pracy na stanowisku:

1.    praca w budynku siedziby Zespołu Administracyjnego Placówek Oświatowych Gminy Grójec;

2.    wejście do budynku – bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych;

3.    w budynku brak wind, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;

4.    stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.

IV.  Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Administracyjnym Placówek Oświatowych Gminy Grójec, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  nie przekroczył 6%.

VII.  Wymagane dokumenty:

1.  życiorys zawodowy;

2.  list motywacyjny;

Życiorys zawodowy i list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)” oraz numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem.

3.    kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;

4.    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

5.    kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy;

1)    zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia
tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy,

6.    oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;

7.  klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy;

8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

9.    oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

10.  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada);

11.  kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

VIII. Informacje dodatkowe:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy).
W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście do Zespołu Administracyjnego Placówek Oświatowych Gminy Grójec, pokój nr 10 lub przesłać pocztą na adres: Zespół Placówek Oświatowych Gminy Grójec ul. Laskowa 8, 05-600 Grójec w zamkniętej kopercie A4 z dopiskiem:

„DOTYCZY NABORU NA ZASTĘPSTWO NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOSCI PRACOWNIKA DO SPRAW PŁAC I KSIEGOWOŚCI”

 w terminie do dnia 16.02.2024 r. lub drogą elektroniczną na adres zapo@grojecmiasto.pl

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zespołu Administracyjnego Placówek Oświatowych Gminy Grójec po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni drogą elektroniczną lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej) oraz na Tablicy Informacyjnej w siedzibie Zespołu Administracyjnego Placówek Oświatowych Gminy Grójec, ul. Laskowa 8, 05-600 Grójec.

Dyrektor
Anna Wiśniewska

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 lutego 2024 15:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Markiewicz
Ilość wyświetleń: 282
06 lutego 2024 16:03 (Rafał Markiewicz) - Dodanie załącznika [kwestionariuszdlakandydata.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 lutego 2024 15:08 (Rafał Markiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)