Zarządzenie Nr WO.0050.32.2024
Burmistrza Miasta i Gminy Grójec
z dnia 31 stycznia 2024 r.
w sprawie: określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego do oddziału dwujęzycznego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Grójcu dla których organem prowadzącym jest Gmina Grójec w roku szkolnym 2024/20245 oraz określenia wzoru zgłoszenia dziecka do oddziału dwujęzycznego.
Na podstawie: art. 30, ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463 i 1688) , art. 152 i art. 154 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t .j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900, 1672, 1718 i 2005)zarządza się co następuje:
§ 1. Określa się regulamin rekrutacji do oddziału dwujęzycznego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Grójcu, dla której organem prowadzącym jest Gmina Grójec stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Określa się terminy postępowania rekrutacyjnego do oddziału dwujęzycznego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Grójcu, dla której organem prowadzącym jest Gmina Grójec na rok szkolny 2024/2025 stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Określa się wzór zgłoszenia dziecka do oddziału dwujęzycznego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Grójcu, dla której organem prowadzącym jest Gmina Grójec stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Określa się wzór zgłoszenia przeniesienia dziecka do oddziału dwujęzycznego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Grójcu, dla której organem prowadzącym jest Gmina Grójec stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszego zarządzenia.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorowi Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Gabriela Narutowicza w Grójcu, dla której organem prowadzącym jest Gmina Grójec.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Dariusz Gwiazda
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025