Wydawanie zaświadczeń dotyczących zameldowania na pobyt stały lub czasowy na wniosek zainteresowanego

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Podanie

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy i Miasta ul. Józefa Piłsudskiego 47, Wydział Spraw Obywatelskich, parter - pokój nr 14 w godzinach pracy urzędu, tel. 48 664 26 63

Opłaty

zaświadczenie - 17 zł

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych /Dz. U. z 2006 roku Nr 139 poz. 993 z późniejszymi zmianami/.

Tryb odwoławczy

procedura odwoławcza nie występuje

Inne informacje

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2021 10:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 365
12 grudnia 2024 11:15 (Michał Bogucki) - Aktualizacja danych sprawy.
10 grudnia 2024 11:19 (Michał Bogucki) - Dodanie załącznika.
21 maja 2024 15:42 (Michał Bogucki) - Dodanie załącznika.