Wydział Spraw Obywatelskich

Stanowiska

Naczelnik Wydziału

Inspektor

Podinspektor

Inspektor

Podinspektor

Do zadań Wydziału należy w szczególności:

1. Rejestracja pobytów stałych oraz czasowych,
2. Wymeldowania z pobytów stałych i czasowych,
3. Weryfikacja danych osobowych,
4. Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL,
5. Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL,
6. Nadawanie numeru PESEL na wniosek,
7. Prowadzenie rejestru wyborców oraz jego aktualizacji,
8. Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
9. Wydawanie dowodów osobistych,
10. Unieważnianie dowodów osobistych,
11. Prowadzenie archiwum dowodów osobistych,
12. Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru dowodów osobistych,
13. Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji ludności,
14. Współpraca z policją, prokuraturą, sądem i strażą miejską w zakresie wykonywanych czynności,
15. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.

Wykonywane sprawy

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Spraw Obywatelskich
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 października 2021 10:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 2470
09 października 2024 09:23 (Michał Bogucki) - Aktualizacja danych stanowiska: Podinspektor.
08 stycznia 2024 10:54 (Rafał Markiewicz) - Aktualizacja danych jednostki.
08 stycznia 2024 10:54 (Rafał Markiewicz) - Zmiana danych jednostki.