Zameldowania na pobyt stały

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  • wypełniony formularz dotyczący zameldowania
  • akt własności, umowa najmu do okazania
  • dowód osobisty

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy i Miasta ul. Józefa Piłsudskiego 47, Wydział Spraw Obywatelskich, parter – pokój nr 14 w godzinach pracy urzędu, tel. 48 664 26 63

Termin i sposób załatwienia

- zameldowania osoby niepełnoletniej dokonuje przedstawiciel ustawowy
- noworodki meldowane są z urzędu na podstawie skróconego odpisu aktu urodzenia przesłanego przez USC
- dopełnienie obowiązku meldunkowego przez ustanowionego pełnomocnika.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności /Dz. U. z 2015 roku poz. 388 z późniejszymi zmianami/

Tryb odwoławczy

procedura odwoławcza nie występuje

Inne informacje

 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2021 11:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 330
31 stycznia 2024 16:03 (Rafał Markiewicz) - Aktualizacja danych sprawy.
26 stycznia 2022 08:09 (Rafał Markiewicz) - Aktualizacja danych sprawy.
03 listopada 2021 10:51 (Redaktor Ugim) - Aktualizacja danych załącznika.