Obwieszczenia i ogłoszenia Burmistrza

OBWIESZCZENIE Nr WO.0050.45.2021 o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowegoh planu zagopspodarowania przestrzennego

BURMISTRZ GMINY I MIASTA
                  GRÓJEC
              05-600 Grójec
            ul.  J. Piłsudskiego 47

Grójec, dn.31.03.2021r.

 

GP. 6721.1.2. 2021. ID

OBWIESZCZENIE Nr OR.0050. 45 .2021

o przystąpieniu do sporządzenia

zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Grójca

      Na podstawie art.17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 293 z późniejszymi zmianami) oraz art. 39 w związku z art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 283  z późniejszymi zmianami), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Grójcu uchwały Nr XXXII/272/21 z dnia 22 lutego 2021r., o  przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Grójca oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej w/w projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Obszar objęty zmianą planu obejmuje działki nr 3526/7 i 4374/1 położone przy Al.Niepodległości.

Zainteresowani mogą zapoznać się z dostępną na tym etapie postępowania dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu ul. Piłsudskiego 47, w pokoju 4.

Wnioski do projektu wyżej wymienionej zmiany planu miejscowego i do prognozy oddziaływania na środowisko można składać w terminie 21 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia.

Wnioski mogą być wnoszone:

- w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu,

-  ustnie do protokołu w Wydziale Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu,

- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię , nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Pisma należy kierować na adres Urzędu Gminy i Miasta, ul. J. Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec lub w postaci elektronicznej, na adres email: urzad@grojecmiasto.pl lub przez platformę ePUAP.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Gminy i Miasta Grójec.

 

BURMISTRZ

/ - - - - - - - - - - - /

Dariusz Gwiazda

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 (WE) /dalej rozporządzenie ogólne/ informuję, iż:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Grójec z siedzibą w Grójcu, przy ul. Józefa Piłsudskiego 47.

2. W Urzędzie Gminy i Miasta w Grojcu powołano Inspektora Ochrony Danych Panią Katarzynę Szurgot. W celu uzyskania informacji na temat przetwarzania Państwa danych można skontaktować się z Inspektorem : pod numerem telefonu  48 / 664 30 91 wew. 45 , lub na  adres email:  inspektor@grojecmiasto.pl;

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 pkt c rozporządzenia ogólnego w celu uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w związku z wykonywaniem zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 293 ze zmianami).

4. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.

5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, i nie krócej niż przewidują to przepisy ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

6. Decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

7. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych , prawo ich sprostowania, oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.;

9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest: wymogiem ustawowym,  są Państwo obowiązani do ich podania a konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa. Dane osobowe w tym celu będą pozyskiwane zarówno od osoby której dane dotyczą jak i od innych organów administracji publicznej z centralnych rejestrów publicznych. W przypadku pozyskiwania danych od osoby której dane dotyczą

10.Nie przysługuje Państwu:

  •  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia ogólnego prawo do usunięcia danych osobowych;
  •  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia ogólnego;
  •  prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 rozporządzenia ogólnego, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 31.03.2021
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 października 2021 08:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Redaktor Ugim
Ilość wyświetleń: 247
21 października 2021 08:36 (Redaktor Ugim) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)