BURMISTRZ GMINY I MIASTA
|
Grójec, dn.08.04.2021r.
|
WOŚ.6220.4.2021.PAF
OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 256 z póź. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 pkt 1 oraz art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 247)
zawiadamiam
że na wniosek Pana Artura Trepkowskiego reprezentowanego przez pełnomocnika P. Tomasza Adamczyka, z dnia 02.03.2021r. (data wpływu do tut. urzędu - 04.03.2021r.), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na:
- „Budowie stacji paliw płynnych i gazowych wraz z budynkiem stacji na terenie działek ewidencyjnych 17/2, 12/2 i części działki nr 17/1 obręb 033 Szczęsna w miejscowości Szczęsna gm. Grójec, powiat grójecki, woj. mazowieckie”
Organem właściwym do wydania decyzji środowiskowej w przedmiotowej sprawie jest Burmistrz Gminy i Miasta Grójec – zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko powołanej na wstępie.
Zawiadamiam, że zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy ooś, o przekazaniu złożonego wniosku do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie Wydział Spraw Terenowych II
w Radomiu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Grójcu oraz do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
w Warszawie z prośbą o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska uwzględniającego łącznie uwarunkowania, o których mowa w art. 63 ust. 1 ustawy ooś.
Informuję o uprawnieniach stron tego postępowania, wynikających z art. 10 Kpa, polegających na prawie do czynnego udziału w każdym jego stadium, poprzez możliwość przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym.
W związku z powyższym informuję, iż w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszej informacji strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia
w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Grójec w godzinach pracy Urzędu.
BURMISTRZ
/ - - - - - - - - - - - /
Dariusz Gwiazda
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025