BURMISTRZ GMINY I MIASTA
|
Grójec, dn.12.04.2021r.
|
WOŚ.6220.3.2021.AGS
OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 256 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 pkt 1 oraz art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 247)
Z a w i a d a m i a m,
że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na „Budowie filtra biotechnologicznego doczyszczającego ścieki z oczyszczalni komunalnej w Kobylinie” na działce nr ewid. 227/1. Postępowanie wszczęto na wniosek P.Juliusza Sumoroka przedstawiciela firmy Zielone Technologie Sp. z o.o - posiadającego pełnomocnictwo do działania w imieniu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Grójcu Sp. z o.o.
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
w przedmiotowej sprawie jest Burmistrz Gminy i Miasta Grójec – zgodnie z art. 75 ust. 1
pkt 4 ustawy ooś.
Zawiadamiam, że zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy ooś, o przekazaniu złożonego wniosku do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie Wydział Spraw Terenowych II
w Radomiu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Grójcu oraz do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie,z prośbą o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska uwzględniającego łącznie uwarunkowania, o których mowa w art. 63 ust. 1 ustawy ooś.
Informuję o uprawnieniach stron tego postępowania, wynikających z art. 10 Kpa, polegających na prawie do czynnego udziału w każdym jego stadium, poprzez możliwość przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym.
W związku z powyższym informuję, iż w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszej informacji strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia
w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Grójec, Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej - pokój nr 6 - w godzinach pracy Urzędu.
BURMISTRZ
/ - - - - - - - - - - - /
Dariusz Gwiazda
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025